عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سه نفر و نصفی

يا اول اولين و يا آخر الاخرين

1390/5/3 13:07
414 بازدید
اشتراک گذاری

يا اول اولين و يا آخر الاخرين

اين اولين نوشته من براي تو گل دخترم يا پسر قشنگمه

يادش بخير روزهاي دوري كه من بابايي بچه بوديم و كنار دريا بازي ميكرديم ...

انگار همين ديروز بود چه زود بزرگ شديم...

كودكي و دريا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان شازده کوچولو
2 مرداد 90 18:21
سلام
مبارکه
خوش اومدید.


سلام عزيزم ممنون ...


شاهده
2 مرداد 90 18:59
سلام عزیزم انشالله به حق محمد و ال محمد یه نی نی ناز و سالم و صالح خدای عزیز قسمتتون کنه...البته بنده نمی دونم شما باردارید یا نه ولی اگه ندارید خدا قسمتتون کنه و اگر باردارید انشالله سالم و صالح بدنیا بیاد...





سلام گلم ...ممنون عزيزم ان شا االله از دعاهاي خير شما
ثمين
2 مرداد 90 19:20
سلام فاطمه جان! ايشاله به سلامتي!
من تو وبلاگم تزيينات سيسموني و ايده واسه تزيين اتاق كودك دارم! يه سري بزني پشيمون نميشي!



سلام
ممنون گلم ...چشم سر ميزنم
دانيال
5 مرداد 90 13:42
سلام عزيزم فرصت كرديد يه سري به سايت من بزن با احترام دن دني مامني و بابايي