عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

سه نفر و نصفی

پستی از جنس دل تنگی

1393/6/12 1:04
294 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

آقای مهربانی ها دلم تنگه خیلی وقته که منتظر اذن شمام تا پر بکشم تا باب الجوادت و به نشان ادب دست برسینه بگذارم ، سرم رو خم کنم و زیر لب زمزمه کنم السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

آقای من میشه ضامن آهوی دلم بشی و ...

.....................................................................................................................

همسر عزیزم، عشقم ...آغاز پنجمین سال قمری همراه و همسفر شدن و پیوند رضوی مون مبارک

یادش بخیر پنج سال پیش 88/8/8 ساعت 9 صبح تو قطار در زدن و گل و شیرینی دادن و با اسپند و نقل ازمون استقبال کردن ...فقط میتونم بگم الحمدالله علی کل نعمته

 

                                            

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان اهورا (نرگس)
12 شهریور 93 1:29
سلام...وبلاگ زیبایی دارین!!!!خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و با نظر ارزشمندتون در بهتر شدن وبلاگم کمکمون کنید...
مامان نفس طلایی
25 شهریور 93 19:41
مبارک ها باشه
مامان نفس طلایی
25 شهریور 93 19:44
لطفا دوباره رمز یادم رفته از بس ننوشتی