عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سه نفر و نصفی

فاطمه مادر بی مزارم

1391/6/3 2:21
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

داریم میریم ولادت آقا امام جواد ع در مدینه 

                                           ولادت آقا امیرالمومنین را کنار خانه خدا باشیم و عیدی بگیریم

                                    

میریم تا وفات دخت ولایت حضرت زینب س را در شهری که مردمانش کنار خانه خدا شمشیر بر حسینش

کشیدن به سوک بنشینیم

نمیدانم از شادی رفتنم بنویسم یا از غم

پرم از تناقض

من و جای پای

  ابراهیم هاجر  و اسماعیل

من و جای پای محمد (س) و خدیجه و فاطمه و حسن و حسسسسسسسسسسسین

دیوانه ام میکند نامت آقا

      به جنون می کشاندم آقا

                          ببین نیامده دارم جان میدهم از غم حج آخرت

                                                             از غم زینبت در مدینه بدون تو

 از کوچه های مدینه و فاطمه و دست های بسته مولا دیگر حرفی نزن

در سوخته و کوچه ها را خراب کردند دلهای سوخته را چه می کنند

دارم خفه  میشم از بغض از ...................تا بقیع برم و نتونم یا فاطمه بگم تا خونه خدا برم و نتونم مولود

کعبه رو فریاد بزنم

کوچه ی بنی هاشم که وهابیون خراب کردند

............................................................................................

به خدا نمی خواستم روضه بخونم اومدم خداحافظی کنم اما.....

ان شا  الله این حال خوش خدا را روزیتان کند

حلالمان کنید

یا علی                                                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان احسان
6 خرداد 91 15:25
سلام خوش به حالتون ما اسفند ماه اونجا بودیم اما هر وقت میشنوم کسی میخواد بره دلم میخواد منم بازهم قسمتم بشه برای ما هم دعا کنید
مامانی
6 خرداد 91 15:30
ببخشید با دیال آپ نوشتم نتونستم بهتون سر بزنم نسترن جان حسنا جان رمز مطالبم همون قبلیه عارفه جان دوست داشتم قبل از رفتن حرف بزنم باهات نشد
ساینا
8 خرداد 91 11:28
سلام خوشا به حالت به ما همم ه سر بزن باهم دوست شیم
♥ مامان آینده ♥
9 خرداد 91 12:01
الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری . ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . . آمین
♥ مامان آینده ♥
9 خرداد 91 12:01
عزیز دلم سفرت به خیر باشه............ خیلی خیلی التماس دعا دارم مهربونم.....
نایسل
10 خرداد 91 23:05
التماس دعا گلم
مامان مهنا
11 خرداد 91 16:58
عزیزم خوش ب سعادتون التماس دعا
♥ مامان آینده ♥
12 خرداد 91 23:37
می دهد عیدی رضا(ع) بر شیعیان و دوستانش... جشنی از بهر پسر، شاه خراسان دارد امشب... ولادت باسعادت حضرت امام جواد(ع) بر شما و همه ی شیعیان فرخنده باد. *اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم* *اللهم عجل لولیک الفرج*
♥ مامان آینده ♥
15 خرداد 91 17:23
سلام مهربونم.... عیدت مبارک......!! خوش به حالت الان کجایی.................
♥ مامان آینده ♥
15 خرداد 91 17:23
زد عشق تو خیمه در دل ما حل شد زتو جمله مشکل ما با مهر علی و آل بسرشت از روز ازل خدا دل ما — ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.
نایسل
20 خرداد 91 0:53
به منم رمز میدی
نایسل
20 خرداد 91 20:30
نایسل
20 خرداد 91 20:31
ندادی به من رمز
♥ مامان آینده ♥
25 خرداد 91 21:25
مامان یاس
27 خرداد 91 10:51
عزیزم سلام برگشتید؟دلم برات تنگ شده خانم گل کجاییی؟
مامان نگار
29 خرداد 91 0:37
زیارتتون قبول خانمی
♥ مامان آینده ♥
30 خرداد 91 13:07
انسانهای پاک و ساده را با تمام وجود دوست دارم همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند همانهایی که برای همه لبخند میزنند همانهایی که بوی ناب “آدم” میدهند و من باور دارم که وجود نازنینت شایسته دوست داشتن است . . .
♥ مامان آینده ♥
31 خرداد 91 17:46
یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد خداوند شب و روز تمام لحظات پشت و پناه تو عزیزم باشد
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 16:53
شعبان که مه سرور هر مرد و زن است تابان ز وجود جلوه ی چهار تن است هم مولد سجاد و اباالفضل و حسین هم مولد پاک حجت بن الحسن است حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه بر عاشقان خجسته و میمون باد. التماس دعا.
♥ مامان آینده ♥
3 تیر 91 11:23
میلاد گل رسول و زهرا و علی است زیـرا کـه جهــان خجسته زین نور جلی است مــا را دگـــر از روز جـزا بیمی نیست چون بر دل ما عشق حسین ابن علی است مـژده ای دل خــدای عشـــق رسید شـــاهــــدان را لــقـــــای عــشـــق رسیـد سوم شعبان، ولادت فرخنده مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت، حضرت حسین بن علی علیه السلام مبارک و خجسته باد.