عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

سه نفر و نصفی

يكساله شدن

1391/5/2 11:09
308 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

فرا رسيدن ماه رمضان رو به همه دوستاي گلم تبريك مي گم

مشكل اينترنتم حل نشده ، كلي عكس گرفتم بگذارم ولي نميشه کلافه

سال پيش چنين روزي اولين مطلب رو گذاشتم

يادش بخير قلب

راستي اين پنجمين ماه رمضوني هست كه من و بابايي كنار هم هستيم خجالت

ان شا الله اگه خيره شرايط روبراه بشه و ماه رمضون ديگه سه تايي شده باشيمنیشخند

 

كاش اينترنتم درست بشه تا بتونم عكسهاي مدينه مكه جمكران بادرورد(مرقدآقا علي عباس)  اصفهان و شهر كودكي هام (ساوه) و سوغاتي هايي كه خريدم رو بگذارم

التماس دعا دارم از همه

يا علي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

حسناسادات
2 مرداد 91 11:12
ان شاالله سال دیکه با نی نی به استقبال ماه رمضان برید. التماس دعا
حسناسادات
2 مرداد 91 11:13
راستی یکساله شدن وبلاگتون مبارک
مامان زینب خانم
2 مرداد 91 11:38
سلام تبریک میگم هم به خاطر یکساله شدن وبلاگتون هم به خاطر وبلاگ زیبایتان هنرمندانه مینویسید عطر و حس خوبی از وبتون استشمام میکنم. موفق باشید التماس دعا دوست داشتید از وبلاگ زینب خانم هم بازدید کنید خوشحال میشیم.
آسمونی ها
2 مرداد 91 14:33
میای با هم دوست بشیم؟
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
3 مرداد 91 14:32
مبارکه
مامان مهنا
3 مرداد 91 20:07
التماس دعا
مامان فری
4 مرداد 91 0:17
سلام خانومی، اولین تولد وبلاگیتون مبارککککککککککککککککککککه با افتخار لینکتون میکنم
مامان نفس طلایی
4 مرداد 91 14:35
سلام مبارکه التماس دعا
فاطمه سادات
5 مرداد 91 13:48
ان شالله سال دیگه سه تامیشید به سلامتی نه نی نی داداش من آخر شهریور دنیا میاد انشالله
مامان اینده ( فرزند صالح)
6 مرداد 91 17:51
با سلام از اشنایی با وبتون خوشحال شدم و ممنون میشم اگر در راستای وبلاگم بهم کمک کنید تا به لطف خدا و به برکت این ماه گامی در جهت ترغیب فرهنگ اسلامی در تربیت فرزندان برداریم .
didi
9 مرداد 91 9:24
سلام خوشحال میشم باهاتون اشنا بشم برام پیغام بزارید
♥ مامان آینده ♥
12 مرداد 91 18:14
سلام مهربون...!! خوبی؟! نماز و روزه ات قبول باشه.... انشالله...........به حق همین روزها تا ماه رمضون تموم شد خبرمون بدی که مامان شدی
♥ مامان آینده ♥
14 مرداد 91 18:40
مامان مارال فرفری
17 مرداد 91 2:19
سلام گلم خوشحال میشم اجاز بدی لینکت کنم ؟دوست عزیز از خدا میخوام تا سال بعد خونتون پر از صدای گریه بچه باشه امین یا رب العالمین
مامان مهربون فاطمه
17 مرداد 91 5:48
سلام خانومی.من تازه با وب زیباتون آشنا شدم.حال و هوای خوبی داره.خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید.با اجازتون لینکتون میکنم .شما هم اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید.با عرض معذرت اگه امکانش هست به من هم رمز بدین.باز هم ساسگذارم
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 12:48
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟