عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سه نفر و نصفی

الحمدالله علي كل نعمة

1391/6/21 14:54
242 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

خدايا شكرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

قبول شدم

اصلا باورم نميشه خجالت

خدايا ميدونم كه به خوبي خودت نگاه كردي و اين نعمت رو به من دادي و الا اگه ميخواستي به بديهاي من...

نمي دونم چطوري شكرت كنم

كارشناسي ارشد رشته HSE علوم تحقيقات تهران

(مدیریت بهداشت ،ایمنی و محیط زیست)Health &Safety &Enviornmental Management 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آسمونی ها
21 شهریور 91 9:26
مبارک باشه. حالا این HSE چه رشته ایه؟
سمیه_ مامان آیسا
21 شهریور 91 10:26
لطفا به آیسا کوچولو رای بدین. شماره کد آیسا عدد 15 هستش. آدرس صفحه مسابقه: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php ممنون از لطفتون
مامان نفس طلایی
21 شهریور 91 10:44
مبارکت باشه عزیزم امدم ببینم چی شد واقعا خوشحال شدم افرین
دیدی خدا هوات و داره

مرسي عزيزم لطف داري ممنون از دعات خدا هميشه داره هوامون ولي من بنده خيلي كم صبرم