عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

سه نفر و نصفی

نامه ی پانزدهم -نامه ي مادري به خدا)2/12/91

1392/2/19 14:51
181 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خداوند بخشنده مهربان

خدايا من نمیدانم روزی ام در كجاست،و آن را تنها بر پايه گمانهايى كه بر خاطرم مى ‏گذرد

میجويم، و ازاين‏رو در جستجوى آن شهرها را زير پا میگذارم،پس در آنچه كه خواهان آنم همچون

حيرت‏زدگانم،نمیدانم آيا در دشت است‏ يا در كوه؟در زمين است يا در آسمان؟در خشكى است يا

در دريا؟نمیدانم به دست كيست؟و از جانب چه‏ كسى است؟ولى به يقين میدانم كه

دانش آن نزد تو و اسباب آن به دست توست و تويى كه آن را با لطف خويش تقسيم

میكنى و با رحمت خود براى آن سبب فراهم می سازى،خدايا،پس بر محمد و خاندان او

درود فرست و بارپروردگارا،روزى خود را بر من گسترده ساز وبه دست آوردنش را برايم آسان

نما و جاى دريافتش را نزديك قرار ده و با طلب آنچه برايم در آن روزى مقدر نكرده‏اى به

زحمتم ميفكن،چه‏ تو از آزردن من بینيازى و من به رحمتت نيازمندم،پس بر محمد و خاندان او

درود فرست،و با لطف و فضل خويش بر بنده‏ات‏ كرم نما،تو صاحب بخشش بزرگ هستى.(ترجمه

تعقيب نماز عشاء)


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
3 اسفند 91 20:57
ممنونم
راستی ورودت به 6ماهگی مبارک باشه 4ماه دیگه بیشتر نمونده ها
راستی اسم نی نی رو دیگه به جای نصفی بزن اون بالا


فدات شم باشه حتما میزارم
علیرضا و ساغر
6 اسفند 91 1:25
سلام تبریک میگم هرچند جواب ما در پست چهارماهگی ندادی اما ما سر میزنیم حتی لینک هم کردیم
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
6 اسفند 91 16:57
از محسن کوچولو چه خبر؟
حرکت میکنه؟
راستی بیا آپ کن زودتر دلمون تنگید


سلام آره خيلي وروجك شده
مامان نفس طلایی
8 اسفند 91 21:41
چقدر زیبا و ارام بخش بود
مامان مهنا
8 اسفند 91 22:17
♥●•٠·˙عارفه مامان حلما جون♥●•٠·˙
9 اسفند 91 18:11
مبارکه عزیزم دیگه چیزی نمونده ها
علیرضا و ساغر
15 اسفند 91 2:52
مبارک انشالا داره میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
سارینا مامان سپهر
18 اسفند 91 14:54
سلام. قلم فوق العاده ای داری. من تازه به جمع وبلاگ نویسان پیوستم و دوستدار آشنایی با عزیزانی چون شما هستم. خوشحال میشم به وبلاگ ساده من هم سری بزنید و تبادل لینک کنیم. منتظرتون هستم. [گل
مامان فری
19 اسفند 91 11:43
سلام خانومی مبارکککککککککه ، نی نی تون یه پسمل خوشگله ،خدا حفظش کنه براتون ، مامانی مواظب خودت باش