عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سه نفر و نصفی

نامه ی هفدهم- فاطمه مادر بی مزارم

1392/2/19 14:52
278 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

 

وقتی کنار پنجره های بقیع بودم

وقتی زیارت نامه حضرت زهرا میخوندم

یه شکی تو دلم برای ذکر گرفتنم بود

ام ابیها فاطمه

 مونده بودم بگم امام حسین رو به غربت مادرش قسم بدم یا مادرش رو به غربت حسینش

زده بودم به سیم آخر روضه ی فاطمیه و محرم رو باهم میخوندم تو دلم

آتش شهر مدینه از جفا آمد و زد بر خیام کربلا

سیلی شهر مدینه تا به شام برده بر مظلومیه زهرا پیام

کربلا صدها مدینه ماتم است کربلا قصه ی صد رنج و غم است

.

.

.

اما این همه راه اومدیم اما از اثری از دخترش که بوی بهشت رو میداد نبود

شنیدم یهودیا احترام خاصی برای گهواره ای که حضرت موسی رو توش گذاشته بودن قائل هستن یا مسیحی ها با اینکه شک دارن که حضرت مسیح رو به سلیب کشیدن یا نه اما سلیب رو میپرستن

،مسلمون ها چی؟ اثری از دختری که انقدر پیامبر سفارسش رو کرده بود نیست.

فاطمیه فقط شهادت حضرت زهرا نیست فاطمیه غربته کل شیعه هاست ...غربتی که از مدینه شروع و تا کل تاریخ امتداد داره

................................................................................................

پی نوشت :محسنم چند بار اومدم برات بنویسم اما تو این ایام دست و دلم به نوشتن و عکس گذاشتن از اتفاقات نمیره فردا شب شاید برم هیات دلم لک زده برای یه هیات

برام دعا کن برات دعا میکنم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
24 فروردین 92 15:09
برای منم روضه خوندی رفیق .......... تو که امسال با محسن خودت هر لحظه تو دلت روضه داری خانم .......... ما رو هم دعا کن