عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

سه نفر و نصفی

نامه ی بیست و یکم-92/02/30 - پا به ماه (شروع ماه نهم)

1392/2/30 16:58
165 بازدید
اشتراک گذاری

هوالاول والاخر

محسن قشنگم

امروز دقیقا هشت ماه تمام هست که لحظه لحظه در منی و با منی

کاش انقدر خدا بهم معرفت میداد تا همین طور که وجود تو رو ، تو وجودم حس کنم

وجود خودش رو که از رگ گردن بهم نزدیک تره رو حس کنم

ماه من!

حالا دیگر منو تو پا به ماه گذاشته ایم

ماه من

.................................................................................

پی نوشت : خدا قسمت همه ی ارزومندان بی فرزند کند این شب ها و روزها رانیشخند

آدم حض می کند وقتی تا صبح از درد پهلو نمی تواند بخوابد تا خوابش میبرد تکان های کودکش نوید گرسنگی و بیدار شدن میدهد...خمیازه

نمی دانید چه حالی دارد وسط خواب ناز برای چند سی سی ... ناقابل مجبور می شوید بدوید به سمت

دستشویی...سبز

از سوزش سر دل بعد از غذا و تنگی نفس نمی گویم که چه لذت بخش است چون این جنین 2 کیلویی و ملحقاتش تمام محفظه ی شکمی را اشغال کرده است...گریه

خدا قسمتتان کند ماه که چه عرض کنم  این روزها من که لحظه لحظه در ابرها سیر می کنمچشمک

التماس دعا

یاعلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدطاها
30 اردیبهشت 92 15:13
سلام انشالله به سلامتی زایمان کنید لحظات سخت و قشنگی دارید یادشبه خیر
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
31 اردیبهشت 92 18:42
الهی چه سخت پس هنوز مونده تا مثل تو بشم البته سوزش معده و درد کتف و پشت رو دارم تجربه میکنم فعلا....وایییی
فاطمه (مامان محمد سجاد)
5 خرداد 92 15:35
سلام من اولین باره اومدم توی وبتون. من یک هفته قبل از تولد پسرم دقیقا همچین متنی رو توی وبم زدم. و آخرش هم دعا کردم که همه اونایی که دوست دارن این سختی ها قسمتشون بشه. جالب بود برام که شما هم چنین متنی نوشتید. به وبلاگ ما هم بیاید. قدر این روزها رو هم بدونید. من که کلی دلم تنگ شده برای اون روزها. روزهای خوب و خوبتری را در پیش ویتان برای شما از خدا می خوام.