عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سه نفر و نصفی

نامه ی بیست و سوم- شروع یک پایان06/02/92

1392/3/6 12:13
432 بازدید
اشتراک گذاری

یا کاشف الکرب و البلوی

خدایا از خلقت و سرشت آدمها سخت در تعجبم

اگه سرمون شلوغ باشه آرزوی تنهایی می کنیم

اگه تنها باشیم دلمون یه عالمه کارو بار میخواد مشغول بشیم

اگه شروع چیزی باشه آرزوی پایان اون رو می کنیم

و اگه چیزی در حال تموم شدن باشه دلمون برای اوایلش تنگ میشه

حال و روز این روزای من اینطوریه با اینکه لحظه شماری می کردم برای تموم شدن

اما این روزا دچار دلتنگی ام دل تنگی برای شروع ...

شروع زندگی کودکی که از یک نقطه دارد میشود تمام من ...

خدایا تو اول و اخر هر کاری

یه پایان خوب برای یه شروع خوب برای من و همسرم و پسرم رقم بزن

آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام ما مان پارسا
6 خرداد 92 17:50
سلام عزیزم از طریق مامان فاطمه مامان محمد سجاد اومدم وبتون خوشم اومد تفکرات مذهبی دارین زایمان راحتی داشته باشین منم یه گل پسر 6 ماهه دارم 6 ماه در اغوشمه همیشه میگم مامان خوبی براش نیستم!! اخه اون خیلی گله من خیلی بدم اگه بشه رمز مطالبتون رو داشته باشم ممنون میشم
پرهام ومامانش
13 خرداد 92 23:26