عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سه نفر و نصفی

روز عرفه ...سومين سال دو خط موازي در يكسال و سه ماه و نوزده روزگي

1393/7/12 11:41
274 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب الحسين

مادرم گفت كه شير من حلالت اما...

شرطش اين است كه جان جز ره جانان ندهي

من به عشقي به تو شير داده ام،نامردي

در ره عشق حسين فاطمه (ع)جان ندهي

.

.

.

سالهاست روز عرفه از خودم ميپرسم

آقا جان حجتان قبول اگر نگفتند

اسپند و گلاب و شربت و گوسفند براي قرباني اگر نياوردند

عيبي ندارد

يا حسين

 

چرا

نيزه و خنجر و دامن پر از سنگ آوردند

كاش لا اقل آب را حراميان نمي بستند

 

..................................................................................................

پي نوشت: امروز سومين سالگرد قمري (بقول مهره) دو خط موازي هست

التماس دعا دارم از همه

يا علي

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی و بابایی
15 مهر 93 12:20
سلام من تازه با وب شما آشنا شدم خوشحال میشم به منم سر بزنید اگر مایل هم باشید تبادل لینک کنیم
عارفه مامان فاطمه حلما
22 آبان 93 0:40
رمز یادم رفت