عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

سه نفر و نصفی

امام مهربوني ها تسليت

1391/6/21 15:02
219 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

آقاجون آجرك الله تسليت ميگم شهادت جد غريبتون رو

 

يا صادق آل محمد ادركني

 دلم تو پنجره هاي فلزي بقيع جا مونده آقا

    دلم لك زده براي يكبار ديگه زيارت نامه خوندن تو بين الحرمين

       آقا ممنونتم براي همه چيز

          ايمان دارم كه نظر لطفت بر من و خانواده ام هست

               عدد 14 رتبه كه ديدم بعد توسل به شما

                    دلم لرزيد، چشمام سوخت، قلب از جا كنده شد

                                     نكنه بگي اينا بد هستنا ...

آقا گداي در خونه ات رو هر طوري هست بپذير و دعا كن ازت آني و كمتر از آني جدا نشم

                                     

                                                                                               الهم عجل لوليك الفرج 

 

پي نوشت: لينك زير رو هر كي گوش كرد منم دعا كنه يا علي

كليك كنيد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

طاهره مامان امیرعلی
21 شهریور 91 15:19
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
فرشته
22 شهریور 91 13:42
التماس دعا خانمی


محتاجیم به دعا ان شا الله حاجت روا بشید
مامان نفس طلایی
22 شهریور 91 14:09
التماس دعا


محتاجیم به دعا ان شا الله حاجت روا بشی گلم