عقد دريايي ماعقد دريايي ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
پيوند آسموني ماپيوند آسموني ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
 مامان فاطمه مامان فاطمه ، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
محسن مامان فاطمهمحسن مامان فاطمه، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سه نفر و نصفی

جلسه امتحان

1391/11/23 15:14
289 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

تا که چشمم باز شد دیدم که یارم رفته است

                                                       میهمانی شد به پایان و نگارم رفته است

بذر قرآن را به دل، گرچه با دستم کاشتم

                                                         وقت محصولش که شد، دیدم بهارم رفته است 

 پشت دیوار بقیع

 بعد از نماز صبح میومدم کنار پنجره های فلزی می ایستادم ،صورتم رو با پوشیه می پوشوندم تا وهابی

 های از خدا بی خبر که از داخل قبرستان دور تا دور ایستادن  اشکهام رو نبینن ،تا چشم کار میکرد خاک 

 بود خاک والبته کبوتر ...،کبوترهایی که اسیر بودن غریب بودن

 

قبرستان بقیع

وای بر من

وای بر من

خدایا ببخش قدر شب های مدینه رو ندونستم

خدایا ببخش نتونستم خدایی بشم تو خونه ات

مسجدالحرام

خدایا ببخش رجب و شعبان و رمضان اومد و رفت و من همونم که همونم

 

خدایا حس کسی رو دارم که سر جلسه امتحانه ،وقت تمامه اما ورقه اش سفیده سفیده

خدایا اگه امید به ارفاق تو نبود من بیچاره باید چیکار می کردم...الهی و ربی من لی غیرک

الهی و ربی من لی غیرک

 

شرح خویش را با یک کلام افشا کنم

                                           ورشکسته هستم و دار و ندارم رفته است  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

niloo
28 مرداد 91 21:32
لوگو - کارت پستال متحرک از عکس دختر ناز و پسر خوشگلتون اگه میخواین بیا نمونه کارارو ببین ..خوشت اومد سفارش بده ... قیمتش خیلی کمه ... فقط 1000 تومنه
شاهده
31 مرداد 91 17:45
خوش به سعادتتون...منه بدبخت چی بگم از روسیاهی...نه روزه گرفتم نه نماز عید فطر رسیدم...خدایا منو بکش
♥ مامان آینده ♥
31 مرداد 91 21:56
سلام حاج خانوم........ با دیدن عکسها دلم هوایی شد............ خوش به حالتون..... انشالله که خدای مهربون نماز و روزه هامونو قبول کنه.... منم فکر میکنم بیشتر از اینها میتونستم از این ماهها بهره مند بشم اما........
مامان نفس طلایی
4 شهریور 91 15:57
خدا ببخش